Seksualne wspomaganie

Dieta ma ogromny wpływ na potencję i zdolność utrzymania erekcji. Dzisiejsze tempo życia, zanieczyszczenie środowiska czy niska aktywność fizyczna odbijają się na zdrowiu psychicznym i fizycznym, co przyczynia się do występowania wielu zaburzeń. Mając mniejszą ochotę na seks powinniśmy zastosować odpowiednią dietę, która rozbudzi erotyczny apetyt.

W Polsce impotencja dotyka ok. 3,5 mln mężczyzn, na całym świecie jest ich aż 150 mln, co oznacza, że skala problemu jest naprawdę wielka. Z fachowej pomocy korzysta jednak niewielki odsetek mężczyzn. Przyczyn jest wiele, m.in. obniżenie poziomu testosteronu, nieodpowiednią dieta, zmęczenie. W dzisiejszych czasach prowadzimy znacznie intensywniejszy tryb życia, niż było to kilka lat temu. To z tego powodu leki na potencję Kamagra zyskują na popularności. Kultowa viagra może zostać zastąpiona lekiem o takim samym składniku aktywnym.

Zabójcy potencji

Produkty przedstawione poniżej bardzo często goszczą w naszym menu. Spożywane codziennie obniżają naszą sprawność seksualną i znacząco wpływają negatywnie na nasze zdrowie.

  • alkohol – rozszerza naczynia krwionośne, co uniemożliwia zatrzymanie krwi w ciałach jamistych prącia, a ponadto wpływa na wątrobę, która odpowiada za metabolizm testosteronu
  • ciężkostrawne i tłuste mięso – nadmierne spożywanie zwiększa ryzyko miażdżycy, powodując gorsze ukrwienie narządów płciowych
  • gotowe dania i żywność wysoko przetworzona  – zawierają dużo konserwantów, a bardzo mało składników mineralnych, co pogarsza jakość spermy.

Co jeść na potencję?

Komponując dietę warto zadbać o obecność produktów, które sprzyjają produkcji testosteronu. Bardzo istotny w procesie funkcjonowania męskiej prostaty jest cynk, którego bogatym źródłem są:

  • pełnoziarniste pieczywo
  • orzechy
  • otręby
  • owoce morza

Równie ważny jak cynk jest też selen – silny antyoksydant, występujący w płynie nasiennym. Sięgnijmy po bogate w selen:

  • ryby
  • brązowy ryż
  • pestki dyni
  • chude mięso

Chcąc zadbać o poprawę potencji nie zapominajmy o potrawach zawierających witaminę E, która pomaga zachować młodość i zdrowie. Jej duże pokłady znajdziemy w:

  • orzechach
  • migdałach
  • tłustych rybach

Afrodyzjaki

Chcąc poprawić możliwości seksualne i zwiększyć pożądanie warto sięgnąć po naturalne afrodyzjaki. Doskonale sprawdzą się w tej roli bogate w cynk owoce morza, a zwłaszcza ostrygi. Wspaniałą erotyczną przystawką będą obfitujące w selen szparagi z dodatkiem migdałów. Idealnie sprawdzą się też warzywa i owoce, szczególnie winogron, truskawki i jeżyny. Zawarta w nich witamina C bierze udział w wytwarzaniu spermy. W miłosnej kuchni nie może zabraknąć czekolady, bo wspaniale poprawia nastrój. Zmysły rozgrzeje też lampka ulubionego wina.

Co jeszcze poprawia potencję?

Nie tylko dieta ma kluczowe znaczenie dla jakości życia seksualnego. Aby zwiększyć potencję zadbajmy też o sen, aktywność fizyczną i prawidłową masę ciała. Jeśli pomimo starań dalej miewamy problemy z erekcją powinniśmy przebadać się i sięgnąć po solidne leki. Kamagra – działa identycznie jak viagra, ale cena jest znacząco niższa.

Źródło informacji: https://kamagrasklep.com/